PUCIOASA – IMPLEMENTAREA PROIECTULUI REFERITOR LA CADASTRU PE SECTOARE CADASTRALE ÎN CARTEA FUNCIARĂ
Încă o veste bună pentru cetățenii orașului Pucioasa! Toți cetățenii interesați sunt invitați să citească toate detaliile și informațiile de mai jos, pentru depunerea actelor necesare. „UAT Orașul Pucioasa a demarat implementarea proiectului ”Lucrări sistematice de cadastru pe sectoare cadastrale în vederea înscrierii imobilelor în cartea funciară, finanțate de Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară” în cartierul Pucioasa Sat, sectoarele cadastrale nr. 21, 24, 27.”
Din cauza greutăților întâmpinate în identificarea tuturor proprietarilor, UAT Pucioasa roagă cetățenii care dețin terenuri amplasate în punctele denumite popular ”VLĂDĂU”, ”VALEA MARE”, ”PE PUCIOASA” să se prezinte la sediul UAT Orașul Pucioasa, Biroul Cadastru.
„Totodată, vă solicităm să depuneți, în cel mai scurt timp, de luni până vineri, între orele 9.00-14.00, în perioada martie – aprilie 2019, la Biroul Cadastru din cadrul UAT Orașul Pucioasa, actele de proprietate și actele de stare civilă deținute de dumneavoastră pentru imobilul teren situat într-unul din punctele de mai sus. Acte ce trebuie aduse în original, copie legalizată sau copie simplă:
A. Pentru imobilele neînscrise în cartea funciară (cu sau fără documentaţie cadastrală):
- titluri de proprietate;
- contracte de vânzare–cumpărare
- copie legalizată; -contracte de donaţie – copie legalizată;
- contracte de schimb – copie legalizată;
- alte contracte încheiate în formă autentică – copie legalizată;
- certificate de moştenitor – copie legalizată;
- hotărâri judecătoreşti (definitive şi irevocabile – copie legalizată;
- acte de partaj – copie legalizată;
- contracte de concesiune / superficie / închiriere, etc. – copie legalizată
B. Pentru imobilele înscrise în cartea funciară: extras de carte funciară pentru informare ) – copie
C. Acte de identitate şi acte de stare civilă (ale proprietarului sau deţinătorului) – copie simplă:
- buletin de identitate;
- carte de identitate;
- paşaport (dacă este cazul);
- certificat de căsătorie;
- certificate de naştere şi certificate de deces (în situaţia succesiunilor nedezbătute)
Notă: Actele de identitate sunt necesare pentru fiecare proprietar trecut în actul de proprietate al terenului.”